lunes, 8 de febrero de 2010

La Salonnière Pantera


Estimades Salonnières;
com ja bé sabeu
m'agrada tant fer salons
com cantar cançons
per això aqui veureu
que la meva carrera cantarina
està que trina!

El Carles Santos compta amb la meva veu per a la reposició del seu espectacle La Pantera Imperial, i tot i que és un vell verd que fa despullar a les cantàries i que ho tenyeix tot d'una pàtina sexual una mica xunguilla ah! i és guenyo i molt molt lleig (encara que molt bona persona) us convido a veure el meu debut al Teatre Lliure de Monjuic.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Celieta!!! què guai!!
estic amb tu amb això de que és un vell verd.. a mi la performance que va fer l'any passat a les rambles em va semblar super sexista, però bueno per tu farem l'excepció! jejeje
demà ens dius com comprem l'entrada!
petonets

laura